"Bloggers at Work is geen doorsnee agency,

maar een bureau dat enerzijds bloggers en anderzijds bedrijven opleidt,

om de kwaliteit van Influencer Marketing te verbeteren."

ONZE MISSIE

Vanuit haar passie voor Online & Influencer Marketing richtte Dianne Meijer eind 2016 Bloggers at Work op. Na vroeger zelf een modeblog te hebben gerund, kwam ze in aanraking met de andere kant van de markt; het inzetten van influencers als marketingtool. Met haar oog voor oprechte matches groeide ze bij een vooraanstaande Influencer Agency uit tot influencer marketing expert.

Al snel merkte ze dat enerzijds voor veel bedrijven ‘influencers’ nog een nieuw begrip zijn en anderzijds veel influencers vaak de know-how missen om tot kwalitatieve samenwerkingen te komen.

Dianne legt uit:

“De kwaliteit van de blogs en de influencers zijn enorm belangrijk bij een goede match en daarbij kijken we echt niet meer alleen naar cijfers. Voor veel bedrijven en influencers is dit een andere manier van denken. Bedrijven willen bereik en influencers willen interessante én relevante content op hun kanalen laten zien zonder te commercieel over te komen (want daar hebben de meeste volgers een hekel aan). Om tegen te gaan dat influencers een plat advertentiemiddel worden en de waarde van influencers hoog te houden moet je dus aan beide kanten de markt opleiden.”

Vanuit deze visie is een jaar later (2017) De Academy ontstaan.

 

DE ACADEMY

De Academy staan bij ons centraal. Alles is hierin gericht op opleiden en het verspreiden van kennis. Om op grote schaal de markt te bedienen organiseren we Masterclasses, spreken we op events en lanceren we eind dit jaar ook ons eerste Online Programma! Yasss!

Anderzijds geloven we ook heel erg in een persoonlijke benadering en op maat. Om die reden coacht Dianne dagelijks verschillende bloggers & ondernemers en verzorgen we Adviestrajecten gericht op Online & Influencer Marketing en het bouwen van een business. Want die passie voor ondernemen, daar is het bij ons ook allemaal mee begonnen.

 

INFLUENCERS NETWERK & SOCIAL MEDIA

Ons (groeiende) netwerk beslaat nu ruim 1.500 influencers die regelmatig worden ingezet voor uiteenlopende campagnes. Naast exposure, fans en aandacht, levert Influencer Marketing het merk relevante content op die verspreidt kan worden via social media. Want wat je doel ook is, social media blijft een onmisbare tool  die een merk op orde moet hebben. Een logische stap dus voor Bloggers at Work om ook social media ondersteuning aan te bieden. Online zichtbaarheid en interactie met klanten is immers key voor een merk!